خالد النفــوري
السلام عليكم في منتايات خالد النفوري
فكرة عنا :
نحن مبدعون
نحن سنجتهد في تحسين المنتدى
نحن سنجيب عن جميع الاسئلة الخاصة بكم
خالد النفــوري
السلام عليكم في منتايات خالد النفوري
فكرة عنا :
نحن مبدعون
نحن سنجتهد في تحسين المنتدى
نحن سنجيب عن جميع الاسئلة الخاصة بكم
خالد النفــوري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالعابأحدث الصورالتسجيلدخولحمل من هنا

هخس يعني ..... هخس

كاتب الموضوعرسالة
خالد النفوري
احترافي
احترافي
خالد النفوري

هخس يعني ..... هخس  Empty
مُساهمةموضوع: هخس يعني ..... هخس    هخس يعني ..... هخس  Emptyالإثنين مارس 26, 2012 10:53 pm

هخس يعني ..... هخس

بصوا يابنات وياستات أنا الوحيدة في الدنيا اللى كانت بتسخر، من أي واحدة بتدخل على المنتديات و تقول باركولى انا كان وزني 85 و بقيت 79 و لسه و هكمل و كنت دائما بقول يا إما البنت دي بتعمل إعلان او بتشتغلنا !!!
لغاية ما كنا في قاعدة ستاتي و أخت زوجي لقيتها بتبلبع في أقراص قبل الأكل .. و طبعا في الطبيعي مش بيوافقوا يقولولى على اي حاجة .. انتم عارفين بقى شغل السلايف اللهم احفظنا..هههههههههه

المهم طبعا فضولي هيموتنى و نفسي اعرف بتاخد إيه و على علمي أنها ما شاء الله مابتشتكيش من أي أمراض .. الموضوع له علاقة بالأكل .. و بعد ما حطت العلبه في الدرج فتحته علشان اعرف ده إيه بالضبط .لقيتها اقراص لونها اخضر و مكتوب عليها أقراص الشاي الأخضر
دخلت بسرعة على الانترنت فعرفت ان الأقراص دي فيها الخلاصة و قرصين منها قبل الأكل بيساعد على حرق الكثير من الدهون فى الجسم و فعلا بدأت أخدها من أربع أيام بصراحه حاسة بفرق كبير .. ادعولى نفسي يجيب المرة دى نتيجة .
https://khaled-alnfora.yoo7.com

هخس يعني ..... هخس
صفحة 1 من اصل 1